Майже відразу було вирішено брати GT, але на момент покупки нічого, що б сподобалося, у наявності не було.
А ось норко відразу змусив зрости ЧСС ... Тому на сімейній раді було вирішено придбати мені норку .
Рама: 6061 Алюміній, труби переднього трикутника виконані з використанням технології гідроформінга, подвійний баттінг, рульова труба для напівінтегрованої рульової колонки.
Рама відчутно жосткіша, ніж в інших хардтейлах, які мала змогу спробувати, підкорила розміщенням тросиків і зовнішнім виглядом .
Вилка: RockShox Tora TK, 100 мм – працює пристойно, нарікань поки не маю. Ще не до кінця розібралася зі всіма налаштуваннями, саме в процесі постіженія істіни. Заблокована по шосе йде чудово.
Обода: WTB SX-24 під диск, подвійні, на 32 шпиці – нормальні ніби обода, за винятком отвору для ніпеля. За допомогою дриля отвір став з прести шрьодером.
Покришки: Continental Speed King 2.1"" = = > Schwalbe Hurricane – на контіненталі ледве доїхала додому, зовсім не їхали по асфальту (хоча на грунті тримають добре). Змінені на досить поширені харікейн, ними поки що задоволена.
Втулки: Shimano HB-M435 CenterLock hubs - Black
Манєтки: Shimano Alivio SL-M430, 3х9 – класичні трігерні манєтки з індикатором, працюють добре. Але наступного сезон планую змінити їх на гріпшифти SRAM.
Передній перемикач: Shimano Alivio FD-M430 - Black
Задній перемикач: Shimano Deore RD-M592 Shadow – обидва перемикачі поки ніби працюють добре, сподіваюся, вистачить до наступної весни (потім планую заміну на SRAM Х7 - Х9)
Касета: Shimano CS-HG50 11-32T, 9
Каретка: FSA PowerDrive BB-8420ST
Система: FSA Alpha Drive 44/32/22, шатуни 175 мм – трохи змінилися відчуття при педалюванні, оскільки на орбеа шатуни 170 мм. Але вже звикла.
Педалі: алюміній = = > Shimano M-520 або Crank Brothers Candy X 2009 – на даний момент стоять шимано, поки що на них мені зручніше.
Ланцюг: Shimano CN-HG53 Deore.
Підсидільний штир: Norco, 30,9 мм – просто «казковий» розмір, вибір штирів на 30,9 зовсім малий, а в білому кольорі взагалі поки що не знайшла.
Сідло: WTB Pure V Sport = = > BSD-08 AnatomicDesign – їзджу на ньому ще з зими, нарікань не маю.
Кермова колонка: FSA N.11, напівінтегрована – з синенькою кришкою.
Кільця кермової: 2х10 мм, синє NORCO, біле BBB BHP-36 Lightspace – ніби симпатично вийшло.
Кермо: Norco 25мм riser = = > FSA XC-180, Flat White, 31.8 x 600mm – красивеньке зручне кермо, яке не уникло обрізання. Зараз воно має біля 560 мм. Зайві кілька см додавали неприємних відчуттів (більший тиск на долоні).
Гріпси: Norco Shield dual density grip (страшна жесть) = = > BBB BHG-06 Dualgrip, 125 мм. В міру жорсткі. До цього спробувала лізард скінс – дуже м`які, не підійшли.
Заглушки керма: ВВВ.
Ріжки: анатомічні Х17 – ветерани, використовую вже другий рік.
Гальма: Shimano BR-M445, ротори 160 мм – гальма досить пристойні, а от ротори страшні, як атомна війна. Сподобалися ротора алігатор, але під них ще потрібен перехідник центрлок – 6-болтове кріплення, до того ж одна розумна людина розповідала про не дуже добру сумісність гальмівних колодок від шимано і роторів алігатор. Тому поки будуть стояти шимано, а я тим часом буду опановувати премудрості сумісності колодок-гальм-роторів. Загалом, за винятком зовнішнього вигляду роторів, гальмами задоволена.
Гальмівні ручки: Shimano BR-M505 – досить зручні ручки, претензій не маю.
Захист пера: VELO.
Ковпачки на ніпель: білі черепушки.
Сигнал: Клаксон велосипедний Samui Airzound Bike Horn – душевна річ , досить часто рятує в дорозі – і від двогоних, і від чотириногих, і від чотириколісних.
Переднє світло: дитя китайської промисловості, світить добре, живиться від 1 акумулятора, що дуже зручно, мною використовується рідко (по причині поганої сумісності мого зору і темної частини доби).
Заднє світло: мега-мигалка з ринку, оскільки кріплення старої не стало на новий підсидільний штир.
Комп`ютер: TREK Incite 9i. Вже ветеран, з елементами ремонту, але звикла до нього, змінювати не хочу.
ФОТО: