Байк-Парк Буковель

Знаете интересное место для поездки? - Поделитесь!

Сообщение 03 дек 2009, 12:24

Байк-Парк Буковель
Условия поездки здесь

После посещения сотрудниками ТК «Буковель» международного курорта Вистлер (Канада) и заключения договора «о намерениях», в Украину для разработки макета и произведения расчетных работ прилетел директор компании «Гравити Лоджик» Том Прохаски (Tom Pro).

Им был разработан макет трех велотрасс различного уровня сложности общей протяженностью порядка 11 км., и план работ на 2008 год, включающий в себя строительство двух велотрасс, общей протяженностью около 8,5 км.

08.07.08 – 20 сотрудников ТК «Буковель» под руководством Тома Прохаски и Ярослава Лукан, директора и создателя байк-парка в Чехии начали работы по строительству первой трассы, для новичков, протяженностью около 3600 метров.

На строительство второй трассы, повышенной сложности, для выполнения экскаваторных работ по зачистке грунта и насыпу дертовых элементов, привлекался Стив Пит («Гравити Лоджик»).

Трасса №2 длиной 2750 метров предназначена для повышения техники катания, имеет более 70 поворотов, 10 небольших мостов. Среднее время спуска 6 мин. 40 сек.

Трасса №3 длиной 2500 метров предназначена для райдеров, класс катания которых выше среднего, имеет большое количество крутых поворотов на 180 градусов, мостов и сложных фигур. Строительство двух трасс - это только первые шаги к созданию наилучшего байкпарка в Европе.

ТК "Буковель" и "Gravity Logic" продолжат свое сотрудничество в 2009-м году.

Байк-Парк Буковель


На данный момент ведутся переговоры с компанией Kona Bikes о вхождении байк-парка "Буковель" в международную сеть парков Kona.

трасса №1

* Красная трасса (средний уровень сложности);
* длина трассы: 3600 метров;
* средняя ширина трассы: 2 метра;
* средний угол наклона трассы: 10,3 градуса;
* поверхность трассы: природные минеральные грунты, деревянные мосты;
* строительство с помощью экскаватора, начнется в 2009 году.

трасса №2

* Голубая трасса (средний уровень сложности);
* длина трассы: 2750 метров;
* средняя ширина трассы: 1 метр;
* средний угол наклона трассы: 9,8 градуса;
* поверхность трассы: природные минеральные грунты, деревянные мосты (13 шт.).

трасса №3

* Черная трасса (повышенного уровня сложности);
* длина трассы: 2500 метров;
* средняя ширина трассы: 0,75 метра;
* средний угол наклона трассы: 10 градусов;
* поверхность трассы: природные минеральные грунты, деревянные мосты, фигуры "wallride","waveride","downhill jump".

Если вдруг вы стали для кого-то плохим, значит много хорошего было сделано для этого человека!!!
Аватар пользователя
SKIF
Суровый
55 [ ? ]
 
Сообщений: 2389

Сообщение 22 июн 2011, 23:16

Поїздка у Байк-парк Буковель у рамках п'ятиденної подорожі Карпатами була для нашої велокомпанії дуже очікуваною!
Олег, Валера та Паша – лижники зі стажем, які неодноразово бували в цій місцевості взимку. Олег кілька років тому навіть спостерігав за будівництвом велотрас та розмовляв з будівельниками! Більше того – я теж непогано підготувалась – ретельно вивчила сайт - http://bukovelbikepark.com/, обрала собі для початку трасу середньої складності (синя), також ми знали розклад роботи парку та навіть вартість квитка на підйомник.

Байк-Парк Буковель


День для відвідування ми обрали не випадково – вирішили, що у вихідні буде багато людей, тому і поїхали в п’ятницю. Їхати було важко – всього лише 17 км асфальтом з Татаріва, але по спеці, по такій розбитій дорозі та ще й постійно в гору! А Олег був ще й у важкому захисті…

Байк-Парк Буковель


Згідно розкладу, з 13 червня байк-парк повинен був працювати кожного дня з 9 до 17.
Хочу звернути вашу увагу, що я вивчала російську версію сайту парку (це дуже важливо!)
В розділі Ціни написано - ГРАФИК РАБОТЫ ВЕЛОПАРКА (трасса №2). Що означає траса №2 ми не зрозуміли, адже траси розділялись по кольорах, а не по номерах - http://bukovelbikepark.com/content/view ... g,russian/

Заїхавши до парку, ми попрямували до кас (хлопці ж тут не вперше, тому все знали). І от з цього моменту і починається найцікавіше…

Ще здалеку ми помітили непрацюючий підйомник, в касі це підтвердили та порекомендували звернутись за роз’ясненям на рецепшен. Тут нам відповіли, що потрібний нам підйомник вмикають тільки по вихідних днях! Спочатку ми навіть розгубились, адже ми не зможемо тоді піднятись і відповідно покататись! Адміністратор запропонував приїхати наступного дня, а на наше прохання покликати керівництво, сказав, що керівники знаходяться в Івано-Франковську і ми можемо дзвонити їм туди… Навряд би цей дзвінок нам допоміг, тому ми повернулись на підйомник та розпитали його працівників. Тут підтвердили, що дійсно, підйомник №2 завтра запрацює!

Доки Олег з Валерою розмовляли з персоналом, ми з Пашею вирішили згадати дитинство та покататись на гойдалці :) Каюсь, табличку з написом, що майданчик тільки для дітей, ми не помітили… Охоронець з нами не церемонився, а досить грубо запитав: «Читати вмієте?» Ми вибачились та пересіли на лавочку.

Остаточно вирішивши приїхати в парк наступного дня, ми почали пробиратись до виходу. Відмічу, що місця тут мало навіть для пішоходів, а байкерам взагалі не розвернутись. Олег заїхавши переднім колесом на газон, наткнувся на того ж охоронця, який погрожував проколоти колеса! Скажу відверто, така поведінка обслуговуючого персоналу шокувала нас!

Ми все ж таки виїхали з парку по новій трасі, довжина якої 8 км. Дорога класна, але важкувата для велосипедистів – дуже багато затяжних підйомів… Поступово, зупиняючись на відпочинок та фотосесії ми їх подолали!

Байк-Парк Буковель


І от ранок суботи і нові пригоди! Будучи вже трошки розумнішими, ми поїхали у Буковель машинами. Залишили їх на парковці, зібрали ровери і купили квитки! Тут ми познайомились з молодим хлопцем, теж велосипедистом, який працював на будівництві велотрас. Він розказав дуже багато цікавостей – як будувались ці маршрути, які вони по складності, сказав, що траса працює тільки одна (у цьому місті ми окам’яніли) і що вона не дуже складна, якщо ми хоч трохи катаємо крос-кантрі. Нам це зовсім не сподобалось, адже як я говорила раніше, ми розраховували на чотири траси різної складності! Виявилось, що ще три траси є, але на них треба підійматись іншим підйомником, який дуже дорогий, тому він і не працює! От якби було нас сьогодні не 4, а 400 – тоді б його запустили!

А згодом почались нові сюрпризи… Для мене піднятись на підйомнику – все одно що летіти літаком - мене треба було вмовити та запхнути туди… Але одне сидіння розраховано тільки на один велосипед, я починала розуміти, що одна я ніколи туди не полізу. Хлопці попросили зупинити підйомник, тим більше, що чіпляти вел з першого разу було дуже складно – треба було його поставити вертикально, підняти, та повісити за переднє колесо на крючок. Але працівники нас згадали і вирішили помститися – «Ви вчора дістали нас зі своїми запитаннями, а сьогодні наша черга» - відповіли вони на наше прохання!
Олег та Паша вже поїхали, підходила черга Валери… Працівник на підйомнику зрозумів все ж таки мій стан і запропонував сісти з Валерою, а він повісить мій велосипед на наступне крісло!

Байк-Парк Буковель
Байк-Парк Буковель
Байк-Парк Буковель


Так він і зробив, за що йому велика подяка! Зверху теж не так легко було зняти велосипеди, а ще у мене та у Паші вони сильно пордяпались :( Тут вже ми швидко знайшли початок траси та поїхали донизу.

Байк-Парк Буковель
Байк-Парк Буковель


Ні, не так – хлопці поїхали, а я пройшла всю трасу пішки за 25 хвилин! І хоч я не спортсменка, але ж і катаюсь не перший рік, я швидко зрозуміла, що ця траса розрахована на досвідчених райдерів DownHill-у, а не на любителів крос-кантрійного катання, як нам було сказано... Але як виявилось, хлопці хоч і проїхали цим маршрутом, були зовсім не в захваті. Дуже вузька траса з купою коренів, дропів та чомусь розмита (хоча поряд було взагалі сухо!)

Байк-Парк Буковель


У кожного з нас був квиток на 10 підйомів, але їхати ще раз цією ж трасою нікому вже не хотілось… Ми знову піднялись наверх та вирушили якоюсь з лижних трас, по більш-менш нормальній ґрунтовій дорозі! В самому низу ми поїхали повз будинки та знову нас зупинила охорона з питанням чому ми їздимо по траві та по бруківці! Цікаво, а що ж це за байк-парк, в якому можна проїхатись лише однією, доволі складною трасою? Хіба для цього будувався парк, робилась реклама та навіть велопрокат? Цього разу нам пощастило - тут ми знову зустріли вже знайомого нам байкера-працівника, який подзвонив своєму керівнику, після чого передав слухавку охоронцю – і нас, нарешті, відпустили!

Пригоди наші майже закінчились, не враховуючи ледь не погоні за нами охоронців, коли ми начебто поїхали пішохідною зоною (хоча у попередній наш приїзд саме охорона і направила нас саме туди…)

А тепер повернемось до сайту http://bukovelbikepark.com/ та спробуємо розібратись…
Вже приїхавши додому, я звернула увагу, що сайт існує трьома мовами. Я читала російську версію, де в розділі маршрути було описано 4 працюючі траси, на які ми і розраховували - http://bukovelbikepark.com/content/view ... g,russian/
В українській версії маршрутів вже три і того, яким ми їхали – взагалі немає - http://bukovelbikepark.com/content/view ... ukrainian/! В цій же версії розклад роботи розписан ще на 2009 рік - http://bukovelbikepark.com/content/view ... ukrainian/! Ну дуже корисна інформація!!!

Сказати, що нам не сподобався парк, мабуть, не можна, а от назвати його байк-парком язик не повертається! За ці два дні наша четвірка справила справжній фурор та прорекламувала парк тільки своєю присутністю! Нас постійно фотографували, питали в яку ціну велосипеди напрокат, а почувши, що вели наші власні, люди дуже дивувались!

Байк-Парк Буковель


Не впевнена, що після моєї розповіді хтось захоче поїхати в цей парк… Можливо, як лижний курорт – це круто, а з байк-парком не склалось… Але якщо згодом щось зміниться, обов’язково повернусь туди ще раз!

ПС. Кілька годин тому зареєструвалась на форумі байк-парку… й досі чекаю на підтвердження…


Последний раз редактировалось Linda 23 июн 2011, 09:53, всего редактировалось 2 раз(а).
Я личность творческая - хочу творю, хочу вытворяю!
Аватар пользователя
Linda
красуня
17 [ ? ]
 
Сообщений: 642

Сообщение 23 июн 2011, 08:53

ну... приват радує як завжди :)
З.І. Я підозрював що там нема чого сильно робити. В суботу протестую Високий Верх в Славську!

Я заперечую будь-яку причетність до власних дій!
Добрий фей.Їм веселку,гаджу метеликами.Дорого.
Аватар пользователя
Zuzik
Мельмацьке тріпло
52 [ ? ]
 
Сообщений: 3974

Сообщение 23 июн 2011, 09:18

Да, после такого четко понимаешь правдивость фразы "не ту страну назвали Гондурасом" :)

4 колеса везут тело, а 2 - душу
Аватар пользователя
RODRIGEZ
14 [ ? ]
 
Сообщений: 1710

Сообщение 23 июн 2011, 09:40

А ответ на их форуме по поводу моей регистрации всё тот же - Ваша учетная запись не активирована! :(

Я личность творческая - хочу творю, хочу вытворяю!
Аватар пользователя
Linda
красуня
17 [ ? ]
 
Сообщений: 642

Сообщение 23 июн 2011, 09:48

Зауваження - зупинка підйомника дійсно є важкою операцією і зупиняти його через те, що хтось не може сісти, не здійснюється. :)

Я заперечую будь-яку причетність до власних дій!
Добрий фей.Їм веселку,гаджу метеликами.Дорого.
Аватар пользователя
Zuzik
Мельмацьке тріпло
52 [ ? ]
 
Сообщений: 3974

Сообщение 23 июн 2011, 09:54

Zuzik:Зауваження - зупинка підйомника дійсно є важкою операцією і зупиняти його через те, що хтось не може сісти, не здійснюється. :)


де ти таке вичитав? з лижниками їх зупиняють постійно!
і зупиняли неодрозаво і в той день, але для інших людей!

Я личность творческая - хочу творю, хочу вытворяю!
Аватар пользователя
Linda
красуня
17 [ ? ]
 
Сообщений: 642

Сообщение 23 июн 2011, 09:55

Ну Оксана рискнула протестировать.. за что ей спасибо.
Я скажу честно я и так туда не собирался ехать, а теперь вряд вообще когда поеду.
Вот так свинским отношением можно загубить любое начинание.

Единственное что,не в упрек тебе Оксана, то что ты привыкла считать кросс кантри, это матрасные покатушки по грунтовым дорогам.
Скажу честно не каждую настоящюю КК трассу проедут не многие, я скажу что 50% из них и я побоюсь ехать, жить то хочется. а не на аптеку работать... Те же Дубки например, не каждый опытный велосипедист и проедет.

Кросскантрийные трассы за бугром, отличаются кардинально, причем достаточно сказать, что народ утверждает то, что у нас на гонках позиционируют как ДХ трассу, там это просто КК...и с каждым года трассы становятся сложнее и сложнее.

I am man!!! Well, nobody's perfect!
Аватар пользователя
Maxud
Darth Vader
32 [ ? ]
 
Сообщений: 3744

Сообщение 23 июн 2011, 10:04

Linda:
Zuzik:Зауваження - зупинка підйомника дійсно є важкою операцією і зупиняти його через те, що хтось не може сісти, не здійснюється. :)

де ти таке вичитав? з лижниками їх зупиняють постійно!
і зупиняли неодрозаво і в той день, але для інших людей!

зупиняють з різних причин - але не для посадки :)
Взагалі зупинка/старт підйомника з людьми на тросі - це потенційно небезпечна процедура (смикне - хтось і випаде). Та й сам по собі старт двигуна не сильно сприяє його тривалій експлуатації, як і трос на розрив ;)

Я заперечую будь-яку причетність до власних дій!
Добрий фей.Їм веселку,гаджу метеликами.Дорого.
Аватар пользователя
Zuzik
Мельмацьке тріпло
52 [ ? ]
 
Сообщений: 3974

Сообщение 23 июн 2011, 10:10

Maxud:Единственное что,не в упрек тебе Оксана, то что ты привыкла считать кросс кантри, это матрасные покатушки по грунтовым дорогам.


ты давно со мной не катался :-)
хотя ты совершенно прав, что наши трассы отличаются от забугорных
и когда попросили канадцев сделать в Буковели очень легкую трассу типа для дедушек и бабушек, она получилась с таким количеством крутых поворотов, что не все опытные велосипедисты ее пройдут...

Я личность творческая - хочу творю, хочу вытворяю!
Аватар пользователя
Linda
красуня
17 [ ? ]
 
Сообщений: 642

След.

Вернуться в Интересные места (на заметку)

Кто онлайн на велофоруме?

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1